1 Aralık 2013 Pazar


AVON MEGA EFFECTS MASKARA
          

         Merhabalar:)

          Bugün ki inceleyeceğimiz ürün rimel denildiğinde aklımıza gelen klasik görüntüden tamamen farklı olan   Avon ‘un yeni satışa sunduğu mega effects rimeli :)  Avon ürün tanıtımı adına Avon resmi internet sitesindeki başvuru formunu dolduranlara bu ürünü ücretsiz göndereceğini duyurmuştu. Kaçırır mıyım hiç:) umutsuzca  olsada  (açıkçası geleceğini düşünmüyordum)  doldurdum hemen formu başvurumu yapmış oldum ve beklemeye başladım. Süreyi tam hatırlamıyorum ama ortalama 1-2 hafta sonra kapı çaldı açtım ki ne göreyim ta ta taaa taaam rimelim gelmiş.:)

                            
       
   Ürün 9 ml ve avuç içine sığabilecek boyutta veee benim çok sevdiğim  kırmızı ve siyah renkler kullanılarak  ambalajlanmış.  Bendeki blackest black rengi ve Avon'un aralık ayı katoloğunda(sayfa 32-33)  navy ve brown black renkleride eklenmiş. 

    Ürünün kapağını açtığınızda kolay kullanım sağlayan aşağı ya da yukarı hareket edebilen aparatı çıkıyor. İsterseniz aşağı -yukarı bükerek  veya  bükmeden kullanabilirsiniz. Nasıl kolay uygularsanız tercih sizin. :)


   

     Hemen denedim tabi ama ilk kullandığımda çok farklı geldi,  eee alışkın değiliz tabi böyle bir rimele J ama hemen alıştım kolaylıkla kullanıyorum artık.:) Kirpikleri uzatırken hacimde veren bir rimel ( en sevdiğm :=) ) Topaklanma yada bulaşma yapmadı bende zevkle kullanıyorum.

     Fiyatına gelirsek 16-20 tl arası değişiyor.  Avon’un güzel  kampanyaları  sayesinde  daha uygun fiyata da bulabilirsiniz.

     
     Umarım faydalı olabilmişimdir. Yorumlarınızı bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder