11 Aralık 2013 Çarşamba



MAYBELLINE  AFFINITONE  FONDÖTEN




Uzun  süredir severek kullandığım bir ürün olur kendileri J Sevgimi kazanabilmesinin en önemli sebebi su bazlı olması kullandığım zaman cildimde  vıcık vıcık yağlı bir his bırakmaması . Bazı fondötenler var ki sürdüğünüze pişman oluyorsunuz bıraktığı yapış yapış görüntüden dolayı. Ben parlak bitişli fondötenleri sevsem de hiçbir zaman istediğim yağlı bir görüntü değil. Bu fondöten kesinlikle yağlı bir görüntüye  sebep olmuyor.


Ürünün vaat ettikleri bunlar.

Benim görüşüm ise ; bu fondöteni kullandıktan sonra  cildimin görüntüsünü çok seviyorum ipeksi bir görüntü oluşturuyor, su bazlı olmasından sanırım.  Cilt tonunu gerçekten güzel  eşitliyor. Kapatıcılığa gelince  fazla kapatıcılık beklemeyin bazı bb kremler bile  bu fondötenden daha fazla kapatıyor kusurları. Benim cildimde sivilce lekeleri var kapatıcılığı iyi olan fondötenleri   tercih ediyorum genellikle ama  bazen de çok önemsemiyorum lekeleri cilt tonumu eşitlensin yeter diyorum ve bu fondöteni sürüp çıkıyorum. Bu fondöten gerçekten gözenekleri tıkamıyor.Yüzümde bu fondöten varken,cildimin nefes aldığını hissedebiliyorum. 



Yapısı biraz akışkan kapağını açarken dikkatli olmak lazım.İhtiyacınız olandan daha fazlası dökülebilir. :)  En iyi sonucu parmaklarımla uyguladığım zaman aldım. Bendeki 24 Golden Bige rengi. Ürün 30 ml. Fiyatı ise 20 tl. Ben indirimden 10 tl gibi cüzi bir fiyata almıştım.



Kısacası  bir fondötenden fazla  kapatıcılık  beklemeyen özellikle yağlı ciltlere ve diğer cilt tiplerine de uygun  önerebileceğim bir fondöten.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder