7 Aralık 2013 Cumartesi



BEBAK ACI BADEM SÜTÜ-BEBAK MAKYAJ TEMİZLEME SÜTÜ

     Merhabalar

    Bugün Bebak acı badem sütünü inceleyeceğiz. Bu üründen pek çok kişi annemin de makyaj temizleme sütüydü diye bahsediyor, yani pek  tanınmış ve eski bir marka ama itiraf etmeliyim ki ben ilk defa birkaç ay önce instagramda gördüm Bebak ürünlerini. Daha önce nasıl görmemişim ya da duymamışım şaşkınım hala. J Kısacası biz Bebak ile yeni tanıştık ama iyi ki tanışmışız. J 




  İnstagram da kullananların olumlu yorumlarını okudukça araştırmaya başladım Bebak ürünlerini ve hep olumlu yorumlar okudum ve denemeye karar verdim. Gidip koşa koşa aldım tabi ürünleri. Aldım almasına ama aklımda soru işaretleri kol geziyordu. İlki daha önceden duymuş olduğum bademli ürünlerin tüylenme yapabileceği idi. İkincisi ise temizleme sütünün kremsi ve kıvamlı olmasından dolayı  sivilce  yapabilme ihtimali. Ürünü kullanmaya başlamadan önce başladım yeniden araştırmalara. J Öğrendim ki tüylenmeye sebep olan tatlı bademmiş acı badem tüylenmeye sebep olmazmış .Sivilce konusunda da risk aldım çünkü herkesin cilt yapısı ve cildinin ürünlere vereceği tepki farklı.  Güzel haber sivilcelenme yapmadı.


Tüm cilt tipleri için uygun bir ürün. Benim çok sevimli bulduğum bir ambalajı var. Makyaj temizleme konusunda çok başarılı. Üründen bir miktar pamuğa döküp, hem cilt hem de göz makyajınızı kalıntı kalmadan ve zorlanmadan temizleyebiliyorsunuz. Temizlerken aynı zamanda cildinizi nemlendiriyorsunuz. Ürün acı badem içerdiği için acı badem kokusuna sahip ben kokusunu seviyorum. Okuduğum yorumlarda beğenenlerde olmuş beğenmeyenler de. Kişiden kişiye göre değişen bir durum. Fiyatları da gayet uygun pek çok ürüne göre.




Ben kullanıp memnun kaldım. Tavsiye edebileceğim bir ürün kullananların yorumlarını bekliyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder