11 Aralık 2013 Çarşamba

NEUTROGENA VISIBLY CLEAR

NEUTROGENA VISIBLY CLEAR 



NEUTROGENA VISIBLY CLEAR YAĞSIZ YÜZ TEMİZLEME JELİ

Herkese merhabaaa

Neutrogena vısıbly clear yağsız yüz temizleme jelini yaklaşık bir aydır kullanıyorum ve artık görüşlerimi yazmanın zamanı geldi. Ürün sabun ve alkol içermiyor. Hassas ciltler için en önemli özelliklerden. Pompalı şeffaf 200 ml lik bir ambalajı var. Hafif bir kokusu var beni rahatsız etmiyor, ama keşke içinde parfümde olmasaydı. Pompası sayesinde kolay kullanım sağlıyor. Avuç içine ürünü sıkıp ıslak yüzüme masaj yaparak uyguluyorum. Sonra su ile duruluyorum. Göz çevresinde kullanmayın yazılmış ürünün kullanım bölümüne ama ben tüm yüzüme uyguluyorum bir sorun yaşamadım. Cildimi tahriş etmedi, alerji ya da sivilce gibi bir sorun yaşamadım. Cildimi bazı temizleme jelleri gibi kurutmadı bu benim için artısı oldu. Cildimi güzel temizliyor ve ferahlatıyor. Ben memnunum bu üründen severek kullanıyorum  ama bu ara yeni bir ürüne başladım şimdilik ara verdim bunu kullanmaya ama yeni aldığım temizleme jeli  bunun pabucunu dama atacak gibi biraz daha kullanıp onunda yazısını yazacağım. J





NEUTROGENA VISIBLY CLEAR SİYAH NOKTA TEMİZLEYİCİ TONİK

Bu toniği de yaklaşık bir aydır kullanıyorum. 200 ml lik ambalajda, bununda ambalajı şeffaf. Yüz temizleme jeliyle yüzümü yıkayıp kuruladıktan sonra pamuğa bu tonikten döküp siliyorum yüzümü. Fakat ben bu ürünü sevemedim bir türlü. Kullandığım süre içinde de bir faydasını görmedim açıkçası. Ürünün tanıtımında siyah noktaların azalmasına ve oluşumunun engellenmesine yardımcı olur yazıyor ama bende hiçbir farklılık yaratmadı. Ayrıca cildimi oldukça fazla kuruttu. Bu yüzden tüm yüzüme değil de sadece siyah nokta problemi yaşadığım bölgelere uyguladım. Uygun fiyatlı bir ürün fakat, etkinliği yok. Bu ürün bittiğinde yenisini almayı düşünmüyorum.







NEUTROGENA VISIBLY CLEAR 2’Sİ 1 ARADA MASKE VE TEMİZLEME JELİ

Adından da anlaşıldığı gibi  bu ürün hem maske hem de temizleme amaçlı kullanılabiliyor. Maske olarak kullanmak için ince bir tabaka halinde yüze uygulanıyor. Ciltte 5 dakika bekletiliyor. Sonra ılık su ile durulanıyor. Bu soyulan maskelerden değil yani. Temizleme amaçlı ise ıslak yüze masaj yaparak uygulanıyor ve daha sonra durulanıyor. Ürünün temizleme amaçlı kullanıldığında ki hedefi ciltteki yağı,kiri temizlemesi ve sivilce oluşumunu azaltması. Maske amaçlı kullanımdaki hedefi ciltteki aşırı yağı emmesi ve tıkalı gözenekleri açması. Ben daha çok maske olarak kullanıyorum.  Bu ürünü kullandıktan sonra cildimde bir ferahlama yada gözeneklerimin açılıp cildimin nefes aldığını falan hissedemedim. J. Benim sivilceler biraz inatçı anlaşamamış olacaklar ki sivilcelerim de de bir değişiklik olmadı. Sık sık hatırlatıyorlar kendilerini, beni hiç yalnız bırakmazlar. J




Kısacası ben bu 3 üründen sadece yüz temizleme jelini beğeniyorum. Fiyatları genel olarak uygun. İndirime denk getirip alırsanız çok daha uygun fiyata sahip olabilirsiniz.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder