6 Aralık 2013 Cuma

RIMMEL LONDON MATCH PERFECTION FONDÖTEN

        Selamlarrr, yeni bir ürün ile birlikteyiz. Bugün ki ürünümüz Rımmel London Match Perfection Fondöten. Watsons iyi ki bize bu Rimmel London ürünlerine ulaşma fırsatı sunuyor. Ben genel olarak beğeniyorum ürünlerini, bu fondöteni de beğendiklerimdenJ



        Bende ki 203 true beıge rengi,  ten rengim ile uyumlu diyebilirim. Genel olarak beğendiğim bir ürün oldu, makyaj yaparken farklı günlerde farklı fondöten kullanmayı seviyorum ama sık sık elim buna gidiyor.
Gelelim yorumlarıma J



        Artıları;

·         Cam şişede olması, ürünün rengini, miktarını görebiliyor olmamız.
·         Ambalajının pompalı olması şık , kullanımı kolay ve hijyenik.
·         Ürün spf 18 içeriyor herkes için yeterli olmayabilir ama yine de iyi benim için
·         Ürün 30 ml ve bereketli bir ürün  bir iki pompa benim tüm yüzüme yetiyor kolay kolay bitmeyecek gibi.
·         İçinde küçük ışıltılar var ama kesinlikle abartılı durmuyor.Bitişini mat değil biraz parlak ben böyle olmasından memnunum cildi daha canlı ve sağlıklı gösterdiğini düşünüyorum
·         Ürün sürdükten 10-15 dakika   sonra cilt renginiz ile bütünleşiyor.
·         Uygulaması kolay parmaklarınızla, fırçanızla yada beauty blender ile uygulayabilirsiniz.
·         Kapatıcılığı orta çok sorunlu ciltler hariç yeterli gelecektir.
·         Fiyatı performansına göre gayet uygun bir de indirimden aldığınız zaman tadından yenmez. J


          Eksileri;
  •  Bence yaz aylarında kullanılabilecek bir ürün değil. Parlamalara sebep olabilir. Kış ayları için daha uygun.
  •   Yağlı ciltler için çok uygun olduğunu düşünmüyorum.
  •   Biraz garip bir kokusu var 5 – 10 dakika içinde geçiyor zaten, beni çok rahatsız etmiyor. Kokulu fondöten sevmeyenler için sorun olabilir.
  •   Kalıcılığı çok iyi değil eğer cildinizde tüm gün kalacaksa yenilemek yada pudralamak gerekir.
                                       

Kısacası ben seviyorum bu fondöteni, bittiğinde  yeniden  alabileceğim bir ürün. Bir şans vermeye değer kullananların yorumlarını bekliyorum. J








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder