5 Aralık 2013 Perşembe

WATSONS SİYAH NOKTA TEMİZLEYİCİ BURUN BANTLARI



WATSONS SİYAH NOKTA TEMİZLEYİCİ  BURUN BANTLARI

    Herkese merhaba J

    Bugün ki konuğumuz Watsons siyah nokta temizleme burun bantları. Aslında kullandıktan sonra bu bantları hiç beğenmemiştim. Çünkü siyah noktalarımı hiç temizlememişti. Başarısız olduklarını düşünmüştüm, ta ki eşimde deneyene kadar. 





   Paket içerisinde her biri ayrı paketlenmiş. 10 adet bant mevcut. 

   Kullanımı; uygulamadan önce burnunuzu ıslatıyorsunuz. Bandı  burnunuza yapıştırıyorsunuz. 10-15 dakika bekletip daha sonra soyarak çıkarıyorsunuz.  Eğer bant gerçekten işe yaramışsa bant üzerinde siyah noktaları görebiliyorsunuz öyle bir görüntü oluyor ki yürek dayanmaz. J


                                           


   Dediğim gibi bu bantlar bende hiç işe yaramadı ben kullanıp çıkardıktan sonra bakıyorum tertemiz uygulamadan önce olduğu kadar tertemiz bant ama eşim için kullandığımızda ki görüntü anlatılmaz yaşanır.  :)) Onda gerçekten işe yarıyor.


  Fiyatları gayet uygun alıp deneyebilirsiniz. Belki sizde de işe yarar. Ben yeniden alır mıyım?  Evet ama kendim için değil eşim için. J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder