21 Aralık 2013 Cumartesi

 BİODERMA SENSİBİO H2O

Güzel  bir cumartesi gününden herkese merhaba


Bugün Bioderma Sensibio H2O dan bahsedeceğim sizlere. Bu ürün hakkında pek çok yazı yazıldı hatta bende okuduğum o yazılardan sonra bu ürünü almaya karar verdim. Ben bu ürünü geçtiğimiz ay Turuncu kasa da ki indirimden aldım. (Biraz geç kaldım. J ) Yaklaşık bir aydır kullanıyorum ve artık hakkındaki düşüncelerimi yazabilirim.



Hassas ciltler düşünülerek üretilmiş  çok başarılı bir makyaj temizleyici.  Hem cilt hem göz makyajı temizlemek için kullanılabiliyor, hem de gözünüzü hiç yakmadan. :) Göz makyajı temizleyici diye satılmasına rağmen gözleri yakan ve aldığınıza pişman olacağınız öyle çok ürün var ki. Neyse biz  Bioderma  Sensibio H2O ya dönelim.


Bir parça pamuğa döküp makyajınızı silebiliyorsunuz.  Sonrasında  durulamaya  gerek yok.Ama ben makyajımı sildikten sonra mutlaka temizleme jeliyle yüzümü yıkarım. Ama bazende yüzümü yıkama jeliyle yıkadıktan sonra tekrardan Bioderma ile siliyorum cildimin daha da ferahladığını hissediyorum.

Fiyatı biraz pahalı ama indirim olduğu  zamanlarda uygun fiyatlara alabilirsiniz. Kullandığım süre boyunca alerji, sivilce vb. bir sorun yaşamadım. Çok severek kullanıyorum  ve bittikçe kesinlikle alacağım bir ürün oldu. Hala kullanmamış olanlar varsa mutlaka denemelisiniz.

Yarın Bioderma ürünlerinde %30 indirim var. Kaçırmayın.:) Tıklamak için.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder