1 Aralık 2013 Pazar

FLORMAR MAT TOUCH FONDOTEN M301

FLORMAR MAT TOUCH FONDOTEN   M301

Merhaba sizlere bugün Flormar mat touch fondöteni  tanıtacağım. Bu fondöteni  bir kaç ay önce aldım ve her gün kullandığım fondöten bu olmasa da sık kullandığım bir ürün oldu. Flormar yıllar geçtikçe gerçekten güzel ve diğer markalara göre daha uygun fiyatlı ürünleri bizlere sunmakta mat touch fondötende bunlardan biri.
İlk önce ürünün ambalajından bahsetmek istiyorum cam şişede, cam renkli değil ve şeffaf ürünün ne kadar kaldığını görebiliyorsunuz. Pompalı olması da artısı hem kullanım kolaylığı sağlıyor istediğiniz miktarda ürün alabiliyorsunuz hem de daha hijyenik olduğunu düşünüyorum.

             

5 renk seçeneği var. Benimki M301. Ben cilt rengimi buldum. Tam rengini tutturamayanlar iki renk alıp karıştırabilirler.Bir süre sonra cilt rengine uyum sağlıyor zaten.
Fiyat ise Flormar’ın sitesinde 24 tl ama Flormar’ın yada başka mağazaların indirimlerinden daha uygun fiyata  bulabilirsiniz, malum yılbaşı indirimleri kapıda:)
Gelelim uygulamaya yüksek kapatıcılık arayan yağlı ciltler için çok uygun bir ürün. (bence kuru ciltler kullanmamalı mat bir bitişi var ve kuru ciltlerde gergin bir his yaratabilir) Karma ciltler ise bb krem veya cc krem ile karıştırarak kullanabilirler. Kapatıcılığı gerçekten çok iyi. Dikkat etmek gereken en önemli şey kullanacağımız miktar çünkü biraz fazla kaçırırsanız maske görüntüsüne sebep oluyor ve ben buradayım diye bağırıyor. Kırmızı alarmmm:) Ben hem parmaklarımla, hem real  techniques  stippling fırça ile hem de  Watsons dan  aldığım beauty blender benzeri  fondöten sponge ile uyguladım.(Aşağıya fotoğraf ekleyeceğim.)  En iyi sonucu fırça ve sünger  ile aldım. Üzerinden pudra geçmek ihtiyacı da duymadım. Kalıcılığı ise 6-8 saat arasında .  Sivilce vb. bir sorunda yaşamadım.
Umarım faydalı olabilmişimdir. Yorumlarınızı bekliyorum. 

                                                               sponge fondöten 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder