11 Aralık 2013 Çarşamba

FLORMAR GÖZ FARLARI



FLORMAR GÖZ FARLARI


Merhaba

Flormar’ın  göz farlardan bahsedeceğim sizlere bugün. Ben bu farları  Flormar’ın geçen ay yapmış olduğu  %80 muhteşem indiriminden aldım. Gittiğimde mağazadaki ürünlerin çoğu  tükenmişti, farlarında bugün inceleyeceğimiz 3 renginden kalmıştı üçünden de aldım tabi. J




Farlar  5 gram. Ambalaj rengi çok güzel. Ürünün rengini gösteren küçük şeffaf bir alan var üstte. Farın üzerinde ise su dalgası diye tanımlayabileceğim şıkı bir desen var. İçinde ise küçük ama hiç yoktan iyidir şirin bir aynası var. Genellikle tekli farlarda küçük far fırçalarından olmuyor biliyorum  ama bu ürünün de  tek eksiği fırçası.



(Mavi rengi aldıktan 1 gün sonra yere düşürdüm ve kırıldı.Bende presledim.)


Farların renk vermeleri güzel. İçinde ışıltıları var. Fazla sürdüğünüz zaman abartılı görüntüye sebep olabilir. Günlük kullanım için çok hafifi sürmek lazım. Gece kullanmak  için daha uygun  Kalıcılıkları 4-5 saat diyebilirim. Tozutma ya da bulaşma yapmıyor.




Küçük bir hatırlatma pek çok mağazada ürünler tükenmiş ama Flormar’ın kendi sitesinde indirimde olan bazı ürünlerden hala mevcut. J


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder