7 Aralık 2013 Cumartesi

MAX FACTOR LASTING PERFORMANCE FONDOTEN



MAX FACTOR LASTING PERFORMANCE FONDOTEN

        Herkese Merhaba

Fondöten merakım ve doyumsuzluğumdan dolayı elimde bayağı fondöten var. Bunlardan biri  olan  Maxfactor markasının Lasting Performance fondötenin den bahsedeceğim bugün. Bu fondöten çok fazla olumlu yorum almış olduğu için alıp denemek istedim.




Bendeki 106 Natural beige rengi.




Öncelikle bu fondötenden memnun olmadığımı söylemeliyim. Sürdükten bir süre sonra cildimde renk değiştirmeye, rengi koyulaşmaya başlıyor ve çok kötü bir görüntüye sebep oluyor. Bunun sebebini tam olarak anlayamadım hata  bende mi acaba diye düşündüm. Makyaj bazı uygulayarak kullanmıştım. Baz uyguladığım için mi böyle oluyor diye düşünerek alta baz uygulamadan kullandım sonuç  hüsran. Fondöten sürmeden önce alta kullandığım nemlendirici mi değiştirdim. (Fondöten su bazlı olduğu için su bazlı bir nemlendirici kullanmak gerekiyor.) Farklı su bazlı nemlendiriciler kullandım. Yine sonuç değişmedi. Nemlendirici sürmeden kullandım yine olmadı. Ben bu fondöteni bir türlü kullanamadım anlayacağınız L

( Yazıyı akşam saatlerinde yazabildim flaşlı çekim yaptım renk çok açık görünmüş bu yüzden normalde bu kadar açık değil rengi :)  )



Bu fondötenle yıldızımız bir türlü barışmada güzel bir ambalajı var.35 ml. Avuç içine sığabilecek boyutta makyaj çantanızda az yer kaplayacaktır. :)  Yoğun kıvamlı bir ürün. Uygulaması kolay parmaklarınızla, fırçanızla ya da makyaj süngeriniz ile uygulayabilirsiniz. Kalıcılığı konusunda yorum yapamayacağım ne zaman kullansam birkaç saat sonra dayanılmaz bir görüntü aldığı için silip başka bir fondöten kullanmak zorunda kaldım.  Kapatıcılığı ortadan biraz fazla.  Bitişi  mat bir fondöten.

Fiyatı 55- 60 tl arası değişiyor. İndirimlerde daha uygun fiyata alabilirsiniz tabi. Benim bundan sonra kesinlikle yeniden ALMAYACAĞIM bir fondöten.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder